fredag 3 april 2009

Beach party igen

Ja, som redan nämnts så förstördes torsdagens beach party lite av inloggningsproblemet. Men vi som var där hade kul i alla fall.



Hur gick tävlingen då? Tja, juryn bestod av mig (Wizanna), Janey Laryukov (min SL-fru) och Robban Rexen (Våran DJ).
Innan jag berättar vilka som vann vill jag säga att jag tycker det är mer rättvist med en jury än ett röstningssystem som många som har tävlingar använder sig av. Då brukar det mest vara den som har flest kompisar som vinner.
Dock är det svårt att vara jury, särskilt när det är så många bra alternativ. Nåja vi beslöt att favorisera originalitet och humor, så vi såg ingen annan lösning än att dela priset i två.
Stort Grattis till Svessa Hax och Nina Bonetto som fick dela första priset.

Nu hade ju Svessa fördelen att ha två nära vänner i juryn, men jag försäkrar att det inte spelade in i beslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar