tisdag 9 juni 2009

ROCKROSE rockade loss igår...

Igår rockade det så böckerna på biblan rasade ner från hyllorna när ROCKROSE bjöd på en underbar konsert i Malmö. Jag vill bara tacka alla för att ni kom och hoppas att ni kunde njuta konserten även om det var stor risk för lagg


Strax före 21 började folk samlas framför scen

ROCKROSE gör entré



Det var helt klart skön stämning under hela konserten

Fyrverkerier och storbildskärmar på scen gjorde det hela till en riktigt skön show



Som på alla riktiga konserter bjöd ROCKROSE på extra nummer efter att publiken ropat in dom på scen igen

/Anders Sirnah

2 kommentarer:

  1. Ja, Det va grymt. Dom va så bra oh jag tyckte först när jag träffade dom och, killen säger till mig "ödnjukt" Vi är bäst i Sl.. jag tänkte ojoj, det lät ödmjukt.. men i dag säger jag bara.. Det ligger något i det hans sa *skrattar* för dom var det bästa band jag hört i SL. Bra gjort Anders och Uioch Rockrose --- Kanonkväll!!

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt bra! :) Bra jobbat Anders, mer sånt här vill vi ha! ^^

    SvaraRadera