måndag 1 juni 2009

Samling vid pumpen

Eller Hair Force One. :)

Ui har byggt en ny samlingsplats åt oss i Malmö. Vad passar inte bäst då än att ha en pump som vi kan samlas vid. Det finns bänkar att sitta på och en picknickfilt.
Även dom gamla fåren från Second Sweden har hittat dit.



Att se den fina samlingsplatsen lockade flera att komma och titta, men vad som drog mest folk var att ryktet gick om att Ui testade nya hår.



Kolla den frillan!!! Jag och min syster Svessa tittar förundrat på.



Ganska snabbt bytte han till ett mer sansat hår och en cool cowboyhatt.

Kom även du och kolla in pumpen. http://slurl.com/secondlife/Malmo%202/98/114/24 Vid västra sidan av biblioteket.

Välkommen/ Wizanna Hax

6 kommentarer:

  1. Va kul med en ny samlingsplats!
    Jag donerar gärna en stor dalahäst, om intresse finnes. Den dalahäst jag gjorde till gamla Second Sweden 2007.
    /Ironside Carlberg

    SvaraRadera
  2. Ja ett trevligt ställeatt vara på,, vore kanon om ui satt där varje dag med ny frissa ,,vilken grej:)Idag var byggkepsen på och håret hade blåst bort igen tror han tänker bäst då //svessa

    SvaraRadera
  3. Maffe Carlberg2 juni 2009 kl. 10:59

    Bra början!
    Dock räcker det inte så långt...
    Helst utav allt skulle jag och många med mej vilja ha tillbaka hamn miljön som vi hade i
    Second Sweden med bänkarna. Som det ser ut nu så finns det ingen given plats att samlas på där man kan hänga och tjöta med varandra.
    Malmö simen är ju väldigt platt och tråkig just nu. Hoppas det blir ändring på detta.

    SvaraRadera
  4. Tack för dina synpunkter Maffe! Malmö kommer att förändras hela tiden. Det finns ju ett hamnområde i Malmö IRL så det är ju inte helt omöjligt att skapa något utifrån det. Malmö IRL är ganska platt men mer grönska och blommor ska till.

    Om andra har åsikter så lämna gärna dom till mig direkt eller via bloggen.

    Jag ska se vad som går att göra.

    /Ui

    SvaraRadera
  5. Vi har haft en liten samling i biblioteket det va ju kanon ;) / NT

    SvaraRadera
  6. Fina bilder! Jag tycker det verkar vara mycket bra samlingsplatser! Jag måste genast kolla...

    SvaraRadera