onsdag 11 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Jag satt upp en alla hjärtans dag dres sutan för min shop för 1L eller 0L kommer inte riktigt ihåg. Dessvärre han jag inte göra någon åt killar. Jag är nu avstängd från Second Life för er som missat de kan läsa om de i Tinas Blogg. http://tinasuniversum.blogspot.com/2009/02/svensk-kladdesigner-avstang-i-second.html och i min blogg http://klaxonknixie.blogspot.com/ Och jag passar på att tacka här också för allt stöd och hjälp jag får :)'
Här är iallafll bilden på klänningen=))
För er kärlekspar under alla hjärtans dag så har jag gjort exempel på en tröjja linne eller vad man nu vill ha. Med Erat namn och ett hjärta i mitten. Ex. Knixie och Aallotar ^^ I brist på partner så tog jag henne.

Vill ni ha en sådan tröjja? Med dig och kärlekens namn på eller kompisens namn så skicka ett notcard till Louise Krokus eller kontakta mig i IM. Du kan självklart välja en anna texst e. I love myself om du är egen kär :P Du får ett tjej linne eller kill linne, tröjja, jacka och långt linne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar