tisdag 26 maj 2009

Ang Liveartist och avslut

Ingen har bett mig att ha en "fest" och/eller att "fira" avslutet I second Sweden. Jag bokar nämligen artister veckor innan mina event. Mina Event i Second Sweden som alla vet har varit min baby och jag brunnnit för det och jag har älskat att få dekorera med känsla för att vi skulle ha kul. När jag fick beskedet bad jag UI att få ha ett sista onsdags party och denna artist i Second Sweden eftersom det varit en dröm för mig länge vilket att ta hit Rockpianoman och det vet många. Jag ville inte boka om artisten till Malmö då jag behövde mitt sista party i Second sweden. Jag hoppas verkligen att ni kommer och delar min sista Second Sweden liveartistkväll imorgon onsdag kl 21.00 i parken som förrut i många månder på onsdagar. Ytterligare två artister har bett att få medverka att ta farväl av Onsdagsfesterna och Second Sweden. Så efter Rockpianoman uppträder Wildstar Writer och Bara jonson. Alla hemskt välkomna. Annabella

7 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde komma.. ROCKA SKITEN UR IKVÄLL :)))

    SvaraRadera
  2. Jasmine Cazalet26 maj 2009 kl. 18:12

    Jag hade gärna kommit, men är bortrest i andra världen. Men jag hoppas det kommer lika många som vanligt! Ha en trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  3. Jag är faktiskt vän med denna fantastiskt duktiga pianospelande man .. vet inte hur vi blev det men jag har för mig att han förbarmade sig över mig en gång i tiden när någon dum en sa lite tokiga saker på hans konsert ;)

    Han är grym o jag hoppas verkligen att jag kan komma Anna !

    Många kramar till dig gumman o tack för den här tiden i SS .

    SvaraRadera
  4. Hoppas det kommer bli en fantastisk Avskedsföreställning.
    Jag kör min avskedsföreställning på Torsdag på min altan Second sweden Rip party kl 21 är ni alla välkommna
    Kram Fia

    SvaraRadera
  5. Nej tyvärr jag orkar inte vara där, det är för sorgligt :( Men dom som vill festa ska naturligtvis göra det.

    SvaraRadera
  6. bra jobbat annabella ! / NEO

    SvaraRadera
  7. Vi kör ingen avskedsföreställning alls ..Vi har tömt allt. Däremot så kör vi RAJ RAJ men nån annanstans ..Ni som är med i gruppen får reda på vart ;)

    *viskar* KUPP!(och jag dricker faktiskt kaffe)!!

    SvaraRadera