måndag 11 maj 2009

Fallout på Artcenter

Det har vart väldigt tomt i Artcenter ett tag i väntan på fototävling och p.g.a. resande, men nu tar jag tag i det igen, fototävlingen verkar det inte bli någonting av just nu så den får snällt ta och vänta.

Till "nyinvigningen" av Artcenter ställer brittiska Delorean Beverly ut Sci-fi kreationer med huvudtema runt action-rollspelet Fallout 3. Riktigt intressant i min mening, absolut värt att ta en titt.

Utställningen varar från skrivande stund och till 24e maj (2009) Ev. Öppningscermoni kommer förmodligen hållas innom kort, återkommer med mer info.

Alla som är intresserad av att ev. ställa ut i framtiden bör ta kontakt med mig med IM.

M.v.h. qwerty Atlass


P.S. Glömde nästan, klicka här för SLURL till Artcenter.




2 kommentarer:

  1. Bra! Att du tar tag i ArtCenter Qwerty!!! :-))

    Ja, fototävlingen kom av sig som ni har märkt, jag blev sjuk och sen har jag tyvärr inte plockat upp tråden igen. MEN jag har fått in några bidrag och tanken är att vi ska ta nya tag och ge fler chansen att fota så att vi får en riktigt bra utställning.

    Jag återkommer i veckan om mer detaljer hur det ska gå till.

    Tack!!

    /Ui

    SvaraRadera
  2. Fallout 3 är riktigt bra :) men när hinner man spela det, man är ju fast i SL / NEO :)

    SvaraRadera