lördag 30 maj 2009

Minnenas timme

Så här när nu SS försvinner så tittade jag djupt i mina foldrar Photos och Tetures i inventory. Och upptäcker då att Linden Lab hjälpt till att städa lite.

De har gjort det ”gratis” så man får väl tacka för städhjälp är dyrt vet jag (som städar själv IRL).


Men äldre bilder då - den första tomma simmen som jag träffade Johan på och gav honom en Svensk flagga, ett utedass och en snabb lektion om hur sköta en sim.

Jo flickr så klart - där minns jag att han och de andra medarbetarna lagrade sina bilder till den gamla (nu förvunna) bloggen. Alla öppna för alla så det är helt i sin ordning att snegla i albumen så som flickr är tänkt! Varsegoda!:

Och här är länkarna för er som vill få ett öga blött av en tår och en stunds minnen.

Bilder av: - ”Linn Lisle”

Bilder av: - ”Second Sweden”

Bilder av: - ”Johan Howard”

Bilder av: - ”Pappa Ui”

Nostalgitrippen är framrullad.

/Tina


Besök även gärna min blogg (LÄNK): ”Tinas Universum” - över 3.000 inlägg om vårt Second Life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar