onsdag 27 maj 2009

Oh, store [EARTH]!


Nu är [EARTH] invigd! I lördags hade vi invigningsfest och det var allt tur att nya [EARTH]klubben är så pass stor som den är, med tankte på allt folk. Tack alla som kom dit!!!




[EARTH]s Teleport längst nere vid hörnet i Malmö3 har verkligen en passande placering. Det stora, vilda havet som breder ut sig med sina vackra färger och härliga musik, är allt väldigt likt teleportens destination. Hissnande tanke! Oh, store [EARTH]! ;)

Allt är nytt för alla i och med flytten till Malmö. Många frågor och starka känslor väcks såklart inför det okända. Även för mig. Det nya och ovana för oss alltid lite närmare våra känslor.
Man sörjer det gamla men tar så småningom sakta in det nya. En ny tid börjar nu och jag tänker möta den, tänker ge det en chans.
Där vid havet när jag tänkte på klubben, kände jag hur tillförsikten växte, hur kraften infann sig. En upprymd, stark känsla började sprida sig inombords. Samma känsla som jag hoppas att ni ska få på [EARTH]. Kunde inte låta bli... Wax on wax off, Sensei...




Följ med och bemöt allt det nya du också. Ge det en chans. [EARTH] 2.0 är en del av det, liksom du.
Välkommen på lördag 23:00-01:00 att låta dig omslutas av nya [EARTH]s krafter! Använd dina egna på dansgolvet, lyssna, prata, njut, ha kul!




Ice kommer sköta ljusen, Jazon snurrar plattorna som vanligt och NEO charmar och ser till att alla trivs!


Peace on [EARTH]
//missK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar