måndag 11 maj 2009

Jodå.. det fanns fler

När jag sent kom för att låsa mitt 50 talscafe, hördes underligt knaprande och läten innifrån jag smög in bak vägen och såg fyra löpa raskt ut från cafeet. det va bullrester och kaksmulor överalt.. jag jagade efter och på trappan utanför stod en liten en och såg oskyldig ut. han vred bara på huvudet och såg oskyldigt gullig ut när jag försökte se honom i ögonen och fråga vad dom ville och var dom kom ifrån.

när jag höjde blicken satt 3 till i trädet utanför kafeet.. Vad vill dom? jag blev rädd och loggade ut.. har funderat hela natten. söta var dom. men kan skenet bedra?

1 kommentar:

  1. Förresten var e ghostbusters när man behöver dom som bäst... troddde först ju att det var Elvis som reinkaniserat.. men vilka skulle då de andra tre vara... Trio med Bumba.. nää det stämmer inte.... kan ngn förklara detta dom invaderar ju sweden.. inte för att jag e rasist.. men är dom inte lite väl vita :-)

    SvaraRadera