onsdag 20 maj 2009

Helt otroligt

We did it again! :)

Helt otroligt. När klockan blev 20 och inte en själ syntes på hela second sweden så började jag få kalla fötter. Och när klockan tillslut slog 21 och det fortfarande inte syntes en enda pixel av en avatar så var jag redo för att ställa in hela reprisen. Men då, då hittade jag några vilsna avatarer nedanför vid dansbanan. Så jag hoppade upp och drog igång streamen och sen plötsligt från ingenstans blev det en explosion av avatarer och festen var igång. Återigen snittade vi hela tiden över 30 avatarer båda timmarna och flera hängde kvar långt, långt efter att både jag ocj DJ Robban Rexen stängt ner våra streamar.

Flera var missnöjda med att vi skulle plocka ner hela scenen idag, men jag kan nu meddela att Ui tvärförbjudit oss från att göra det och vill behålla varenda pinal. Så vi kommer att lämna allting kvar för de som vill spela där.

Ett stort tack till alla som kom! :)


Bild tagen av Qju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar