fredag 29 maj 2009

Ett kärt minne och lite historia



Idag skapade jag mitt sista glada minne i Second sweden och lite historia. Som jag vill dela med mig. April eller mars 2007 tog Chino in mig och presenterade SL och Sweden för mig. Jag var ny vilsen och vart inte direkt upptagen i gruppen i skärgården kanske för att jag själv kände mig vilsen så ingen pratade med mig. Man såg mig nog som noob och det var jag. Satt i kafeet i SS2 mycket och lärde känna skrotis som tog hand om mig bla, mötte Trojan som skrämde livet ur mig i sandlådan här ( ler vid minnet, Bork som va den jag kunde prata med, jag hade chattat i 6 år innan på andra chattar men sl va ngt nytt. samt IX och senare Jazz va snäll och hjälpsam och alltid glad och som visade sin otroliga fina plats han hade men tyvärr rev. Har säkert glömt en heldel folk och hoppas ni förlåter. ni vet vilka ni var Jessan och jag hade kul. ( jag är 2 år nu då har man rätt att glömma) Då hette jag Juni Gustafson. Här drack vi min första fika, ler vid minnet. Numera sedan juli 07 är jag som alla vet Annabella Lundquist och har mött alla fina och roliga avatarer (folk) som ge mig mig glädjen att skapa i SL, Alla som kommer och har kul varje ondag och tidigare innan jag hade Cafeet i SS som UI lät mig ha och festerna i parken där ni kom och förgyllde mitt SL, jag hoppas ni fortsätter att komma till dansbanan och Sommarscenen i Malmo. Men nu till det viktiga för dagen och mitt avslut. Idag fick jag chansen att utsätta chino för sista bilden i epoken Second sweden. Det vart ett fint avslut. Delar med mig av lite bilder här. det e mitt avsked av second sweden och nu går jag vidare. Kommer fortsätta i malmo och backa upp för att svenskar ska ha kul. Det var inte förrän UI kom in och fick fart på sverige som jag vågade göraa ngt här.. Tackar UI för ettt fint SS och flyttar med glädje med till Malmö. Kram Annabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar