måndag 12 januari 2009

Apmel är en gammal Second Swedare

Hej på er!

Apmel hängde på den gamla dansbanan i Second Sweden redan för två år sedan. Då fanns där bara den och ett uthus! Sedan när skärgården kom till hyrde Apmel ett hus där, som han ännu har kvar som ett fritidshus.


Min första bokhandel på "svensk" mark fanns en tid på Second Sweden 3. När möjlighet att hyra i "gamla stan" dök upp flyttade jag min bokhandel dit. Den är under uppbyggnad som det brukar heta, men ni är alla välkomna att titta in. Den ligger mittemot "Berns salonger" (i gamla stan?..hmm).


Jag vill oxå passa på att välkomna alla till den stora svenska julgransplundringen på Solace Island imorgon! Här är programmet (klicka på bilden om ni har svårt att läsa texten):

1 kommentar:

  1. Kanon! Apmel! Verkar som ni har jobbat hårt på programmet. :-)

    Ska se om jag kan komma förbi en sväng!

    /Ui

    SvaraRadera