torsdag 8 januari 2009

Wizanna Hax i Second Sweden

Hej! Wizanna Hax här. Jag är "relativt" gammal besökare av Second Sweden, sedan i maj 2007 har jag ofta hållit till där. Nu har jag fått den äran att hjälpa till att hålla denna blogg aktiv.



Jag har två butiker i Second Sweden:


En på torget i Gamla stan...


Ni vet här...


Och en i skärgården.

Jag säljer bland annat smycken och möbler.
Mina märken är WFD (Wiz Fashion Design) och J&W Furniture.



Kom och handla!! SLURL här: Gamla stan, skärgården.

Givetvis finns det fler butiker i Second Sweden. Kommer inlägg om det senare.

Vi ses i Second Sweden / Wizanna

3 kommentarer:

  1. Ha ha... :-))

    Ja det var du! Vilka fina bilder du tagit.

    Toppen Wizanna!

    /Ui

    SvaraRadera
  2. heja wiz det är bra att du är framme o nu får vi hoppas denna blogg blir levande
    kram svessa hax

    SvaraRadera