onsdag 21 januari 2009

Carina Larsen kommer hem!

Carina Larsen är en välkänd profil i den svenska delen av Second Sweden. Idag flyttar hon in i gamla stan och öppnar en butik. Jag träffade henne utanför hamnmagasinet där hon vad i full färd med att bygga om. Jag ställde några frågor:

Vad kommer du att sälja i din butik?

- Ögon, hår, AO tror jag blir bra här. Är nog ingen annan som säljer det här, Kanske även någon shape om det får plats.

Hur kommer det sig att du vill etablera dig i Second Sweden?

- Dels är det för att jag når många svenskar här och dels för att jag lixom "kommer hem" efter att ha byggt det för länge sedan.

Ja gamla stan är din baby så att säga?

- Ja, så ser jag det nästan :)

Kommer du att engagera dig Second Swedens andra verksamheter?

- Ja, i den mån jag hinner och där jag kan behövas.

För dom som inte känner till så har en egen sim. vad heter den och hur tar man sig dit?

Simmen heter Amacci så det är bara att söka på det på kartan eller i Search kommer även att sätta en landmark-giver i butiken i Second Sweden.



Tack för intervjun och välkommen tillbaka till Second Sweden! :-)))

- Tack Ui :)

Jag lämnar Carina så att hon får fortsätta med att bygga klart butiken. Det ska bli spännande att se hur det det kommer att bli när den står klar!

/Ui

1 kommentar:

  1. Välkommen "hem" Carina !!

    Hoppas att det lockar lite köpsugna avor till vårt SS..Har du din shop på search så ska det väl komma några stycken som vill handla ;

    SvaraRadera