torsdag 8 januari 2009

Lelle Kidd

Hej alla glada!

Äntligen!!
Som Gert Fylkin skulle ha utbrustit... ;)

En blogg för oss renters - En samlingspunkt där idéer och blandad info kan frodas.

Hoppas detta hjälper Second Sweden att utvecklas.



Och vem är Lelle Kidd då?




Ja, det är en liten grabb på ca ½ liv, som har totalt snöat in på Second Life ;)
Jag fyller förresten 2 år den 30/5...


Min humor är av den torra typen, det ska inte vara uppenbart att man skämtar, poängen skall komma först efter lite förvirring, sedan lite tankeverksamhet.
Gillar man inte min humor får man ta mej på allvar istället, det är valfritt ;)


Och annars då?


Jo, jag lär ha hand om medlemskap till en viss grupp här i SS...

För att avlasta Mr. Beam *lol* har jag fått förtroendet att hjälpa alla hyresgäster med vardagliga problem, dock ej sophämtning.
Vissa saker kräver dock Ui's eller t.o.m. Johan's behörighet, som hyreboxar.


Mitt motto är: Det är detaljerna som gör helheten.

Därför kan jag upplevas något petig och omständig, men det är pga. min noggranhet.
Det är en anledning till att jag inte har kommit till skott att bygga nåt själv, det skulle ta för lång tid ;)
(Det kan ju också bero på att jag suger på att bygga?) *lol*

Men nu är det ju andra uppgifter jag har, som t.ex. att vara en länk mellan er och Ui...
Dock kommer den här bloggen att förenkla kontakten mellan renters och Ui en hel del.

/Lelle

3 kommentarer:

  1. Heeeeeeej Lelle ! äntligen lite fler ord ur din ava . Trodde aldrig jag skulle få uppleva det ;) Du o jag har ju farit runt lite i SL världen (mest med min alt*lol*)
    Jo jag vet nog att du är petig men det behövs i vårt underbara Second life *hun*

    Jag är tacksam att du finns o du stäler alltid upp när jag i mina panikattacker ropar på dig !

    Tack !!
    Lensi

    SvaraRadera
  2. Det är OK att vara petig jag skulle kalla det att vara EXAKT:-)

    Kram på dig/Tina

    SvaraRadera
  3. Haha, Tina... visst är det så ;)

    SvaraRadera