torsdag 8 januari 2009

Tindra Sands:)

Hej!
Jag har, sen juni -07, tillbringat mycket tid i Second Sweden. Det tog lite tid innan jag vågade
mig på att hyra mitt första hus här, men när steget väl var taget så tog saker och ting fart. Jag förknippas nog mest med altaner...min första altan blev ett populärt ställe med ett rekord på 35 avor samtidigt på en pytteliten altan. Givetvis lyssnades det på musik, en inte helt obekant stream spelades så det stod härliga till:)
Tiden förflöt och jag flyttade till ett nytt hus i SS, tillsammans med Lensi, Cory och Merover. Rajraj-huset föddes...Rajrajgrundare är Sharky Bamaisin, tyvärr är han en sällsynt gäst numera, men desto mer uppskattad när han väl dyker upp:)
Idén bakom Rajraj-huset är att bjuda på dans och musik för alla och att försöka ta väl hand om alla nya som kommer till oss. Att bjuda in dem i gemenskapen för att umgås med oss gamlingar tycker vi i Rajraj-huset är en självklarhet. Alla har vi ju varit nya en gång...
Fredagkväll har blivit den kväll när de flesta av oss samlas. Men det förekommer givetvis spontanraj då och då:)
Så, med detta vill jag ha sagt, att alla är väldigt välkomna till oss i Rajraj-huset. För att uppleva stämningen föreslår jag att ni kommer en fredag...:)
Jag sitter just nu på en lånad dator eftersom min har lagt av så några bilder kan jag tyvärr inte bjuda på. men det kommer förhoppningsvis.
Så välkomna alla till oss i Rajraj-huset!
/Tindra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar