torsdag 8 januari 2009

Lensi Hax




Hej hopp !

Jag ska då försöka att presentera mig då …. Hm vart ska man börja ;)

Jo, vi kan börja med att jag kom hit den 12 maj -07 o har väl i princip blivit beroende av denna värld .. Jag får nog skylla på eller vara glad för att Mega Klaar (min vän i RL) fixade in mig här ;)
Jag har nog varit inloggad i stort sett varje dag sen dess ( utom när min människa bakom mig bestämmer sig för att åka iväg i RL ,denna hemska farliga värld ) ;)
Jag har nog testat det mesta i SL o har också därmed ganska många olika vänner ..*blink*.

Många av mina bästa vänner finns ju där jag har mitt hus i Second Sweden ( även kallat SS ). Jag fick erbjudande om att få flytta in tillsammans med en av mina äldsta vänner, nämligen Skrotis Snook .( Han tyckte väl synd om mig eftersom jag bodde under broarna i SS o det började bli kallt ute ;))
Efter ett tag så ville inte Skrotis ha kvar huset o jag fick panik . Vad gör vi då??
Skrotis hade byggt upp en härlig altan där vi hade vårt första Halloweenparty 2007, så jag frågade då mina andra närmaste vänner om inte vi kunde dela på Skrotis hus ihop !
Dessa vänner är ju som dem flesta vet följande avor : Corinthian Fraker (Cory) , Tindra Sands och Merover Benelli.
Dem gillade ju också huset o läget så då blev vi 4 sambosar i SS .
Vårt hus som även kallas RAJ RAJ huset har haft många fester dit faktiskt alla är välkomna .
Vi välkomnar alla nya som gamla till ”vår” altan för att lyssna på härlig musik (tack till han som ordnar den )och att dansa..
KUPP!! Skriker vi ofta o det betyder SKÅL på Järnamål (dalmål). Typ :P
Jag finns inte så ofta i SS på vardagarna utan umgås väl med avor runt om i "vårt" SL


men i Second Sweden finns en fantastisk blandning av olika avatarer . Många har butiker ,en del har partyställen, en del ser SS som en mötesplats..... Hur som helst ! Second sweeden är en trevlig plats att vara på där demokrati råder .

Väl mött !



Ha ett underbart SL –liv



3 kommentarer:

  1. hej kusin vitamin jaa du ör en frisk fläkt i vårt sl och det är alltid lika roligt att komma till raj raj tack till er i raj raj huset för att ni finns många kramar svessa hax

    SvaraRadera
  2. Tack! min lilla söta kusin :) Så himla kul som vi har när du , Platon o alla andra i "gänget" är samlade : jag älskar varje minut när vi dansar,önskar låtar o slänger käft med varandra !

    Vi ses på RAJ RAJ ! KUPP!!!o PÖSS!!

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare.
    puss syrran och kussen.

    SvaraRadera