onsdag 28 januari 2009

Kollektivet Tillsammans!




Nu lanseras kollektivet ´tillsammans´ på Second Sweden!

Efter en slitsam dag så pustar hjärnorna bakom det nyöppnade kollektivet i den gula villan nere vid vattnet ut och säger med glada miner: Välkomna!
Vi är en grupp människor som under en tid känt oss lite utspridda och inte direkt haft någonstans att ta vägen på Second Sweden, och tack vare UI som uppmärksammade detta och gav oss chansen att göra en knytpunkt för att umgås blev det här möjligt.
Gruppen har med stormsteg expanderat och vi är fyra timmar efter lanseringen redan 11 goda vänner under samma tak.

Villan är fortfarande under upprustning och vi har fortfarande lite idéer att förverkliga runt den, så det kommer hända en hel del under de kommande dagorna.

Än en gång: Välkomna!

/Tillsammans Kommité
Spectator420 Rees, Fenoe Lowey & Aallotar Takaaki

http://slurl.com/secondlife/Second%20Sweden%202/34/217/23

3 kommentarer:

  1. ja !!Ett stort grattis till er o jättevälkomna till ert egna hus här i SS !! :)
    jag e ju inte bara en SL mamma till "en " av er utan även granne :D !

    Hoppas att ni kommer att trivas :))

    Lensi

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är helt fantastiskt!

    Toppen! Jag gillar verkligen valet av ställe, det är en av mina favoritplatser i Second Sweden. Lycka till med er satsning! Det kommer säkert gå jättebra!:-))))

    /Ui

    SvaraRadera
  3. Grattis - nu får ni bjuda in hela Second Life och visa vad ni gjort/gör - på ett stort party!

    Lycka till och som jag skriver på min blogg (http://tinasuniversum.blogspot.com/) behöver ni något från min affär EXAKT så säg bara till ni FÅR det!

    Kramix och som skrivet lycka till!

    /Tina

    SvaraRadera