lördag 31 januari 2009

Oh . när gav du din fru ett hjärta sist :-)


Nu har jag oxå införskaffat mig en hjärtans go tänkakudde gjord av petgirl. För övrigt vill jag gärna berätta lite kort om mig och min baby i Second Sweden (mitt 50-tals Rock Cafe) cafeet med den rätta musiken. :-) öppet 24 tim om dygnet. Det man inte kan få i RL det kan man skapa här. Min dröm har jag uppfyllt i Second Sweden tack vare UI som öppnade stan. Hit kommer folk för en kopp cafe på morgonen, en öl , chat, skratt, dates, dans och rätt musik för de som gillar gammal rock. Alla e hjärtligt välkomna. Ibland har jag liveartister utanför mitt cafe ibland i parken på den stora dansbanann. Tanken är att jag varje onsdag ska ha något för er svenskar att gå på och till. Så kom gärna och titta in på mitt cafe.

2 kommentarer:

  1. Alltid kul att besöka annabellas rock cafe

    SvaraRadera
  2. He he hoppas den fungerar lika bra som uppfinnarjockes tänkarmössa!

    Snart finns det i massor med färger o olika animations med... och egentligen är den RÖDA en för Alla Hjärtans Dag som vi skall fira i Second Sweden...

    Kramix till dig/Tina

    SvaraRadera