lördag 10 januari 2009

Det är jag som är Ui!



Vem är den där Ui?

Jag tänkte göra en kort presentation av mig själv för dom som inte vet vem jag är. Jag är den som ansvarig i Second Sweden. Det är jag som drar i trådarna så att säga :-) Min RL avatar heter Urban Eriksson och jobbar som Senior Designer på Sweden island som äger Second Sweden. Förutom att ta hand om Second Sweden så jobbar jag med en massa andra projekt inom virtuella världar. Just nu är det Malmö stad som tar upp mycket av min tid. Malmö stad har 3 öar som kommer att öppnas snart och som ligger i anslutning till Second Sweden. Mer om det framöver...

Second Sweden är en plats för alla som vill träffa andra svenskar i Second life, en plats där alla kan mötas på lika villkor! Alla har möjlighet att få sin röst hörd och jag försöker att lyssna på alla idéer och tankar om hur vi ska ha det här. Tveka inte att ta kontakt med mig om det är något du undrar över!

I Second Sweden har vi kul tillsammans! Alla är varmt välkomna!

Jag lovar att berätta mer om mina tankar och planer framöver!

Vänliga hälsningar

Ui Beam/Urban Eriksson

urban.eriksson@swedenisland.se
ui.beam@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Men du - du är Johan med! :-))

    Det glömde du berätta (retas bara litet) - det är så det går till om ett företag köper ett annat i Second Life - för att få tillgång till alla rättigheter och inställningar måste man ”ta över” en avatar. I detta fall tog man över ”Johan Howard” (hoppas du bytte password med!)..


    Så välkommen Ui/Johan till vårt Second Life. Fast allra mest Ui!

    /Tina

    SvaraRadera
  2. Det förklarar varför Apmel betalar sin hyra till Johan Howard fortfarande för sitt skärgårdshus.

    /Apmel

    SvaraRadera